Clicky

لوگوی شرکت نوکیا پس از چهل و پنج سال تغییر کرد

لوگوی نوکیا در راستای هدف بزرگ‌تری که به‌منظور تغییر استراتژی‌های کلی این شرکت در پیش گرفته شده است، عوض شد.

 

لگوی جدید نوکیا

 

به گزارش رویترز، لوگوی جدید نوکیا از پنج شکل متفاوت تشکیل شده است که کلمه NOKIA را می‌سازند. دیگر خبری از رنگ آبی برای این واژه نیست و این لوگو بسته به زمینه کاربردی خود می‌تواند با رنگ‌های متفاوتی ظاهر شود.

«پکا لوندمارک»، مدیرعامل نوکیا می‌گوید: «[قبلاً] پیوندی با تلفن‌های هوشمند وجود داشت و حالا ما یک شرکت فناوری‌های تجاری هستیم.» آقای لوندمارک این سخنان را یک روز مانده به آغاز کنگره جهانی موبایل که فردا در بارسلونا آغاز می‌شود، بیان کرد.

 

لوگوی شرکت نوکیا

 

نوکیا استراتژی‌های جدیدی را دنبال می‌کند 

 

مدیرعامل جدید نوکیا پس از تصدی این صندلی در سال 2020 استراتژی تازه‌ای را برای این شرکت در نظر گرفت که شامل سه مرحله است: بازنشانی، شتاب‌دهی و توسعه. اکنون به‌نظر می‌رسد که با پشت‌سرگذاشتن مرحله بازنشانی، نوبت به آغاز مرحله دوم رسیده است.

لوندمارک می‌گوید: «ما پارسال در تجارت خود رشد بسیار خوب 21درصدی را تجربه کردیم که در‌حال‌حاضر حدود 8 درصد از فروش ما، یا تقریباً 2 میلیارد یورو را شامل می‌شود. می‌خواهیم این رقم را در سریع‌ترین زمان ممکن دوبرابر کنیم.»

نوکیا در نظر دارد که دوباره مسیر رشد کسب‌وکارهای مختلف خود را بررسی کند و رویکردهای جایگزین ازجمله سرمایه‌گذاری را در نظر داشته باشد. این شرکت می‌گوید می‌خواهد فقط در بازارهایی فعال باشد که می‌تواند در آن‌ها پیشگام باشد.

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش