Clicky

معرفی بهترین مچ بندهای هوشمند موجود در موبوران

 

یکی از محصول‌هایی که روزبه‌روز در میدان تکنولوژی به صدر جدول فروش دنیا نزدیک می‌شود، مچ بندهای هوشمند هستند. برندهای متفاوتی مانند شیائومی، هواوی و آنر مشغول ساخت انواع مچ بند هوشمند هستند تا بتوانند در کنار گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پرکاربردی را به کاربران خود ارائه دهند. مچ بندهای هوشمند نسخه سبک‌تر و کوچک‌تر ساعت‌های هوشمند هستند تا برای داشتن یک زندگی سالم‌تر و بهتر به اطلاعات و جزئیات بیشتری از زندگی کاربران دسترسی داشته باشند. این گجت‌های پرطرفدار با برخورداری از حالت‌های مختلف در حوزه سلامتی به کاربران کمک می‌‎کنند تا به تناسب اندام و زمان بندی مناسبی در زندگی دست پیدا کنند.  

 

بهترین مچ بند هوشمند بازار

بهترین مچ بند هوشمند بازار لزوما مچ بندی نیست که دقیقا در سال 2023 تولید شده باشد، با توجه به اینکه در ماه پنجم سال 2023 هستیم، هنوز بهترین مچ بندهای هوشمند بازار یکی از مدل‌های تولید شده سال‌های پیشین است که به دلیل فروش بالا و استقبال فراوان کاربران همچنان در ویترین مغازه‌ها دیده می‌شوند. در ادامه مایل هستیم تا شما را با تعدادی از مدل‌های آن‌ها آشنا کنیم.

با این حال بهترین هوشمند بازار می‌تواند مچ‌بندی باشد که صفحه نمایشی با کیفیت و پرنور داشته باشد و از حسگرهای سلامتی متعددی برخوردار باشد. پس در زمان خرید مچ‌بند به این ویژگی‌ها توجه کنید.

 

حال که در فکر خرید مچ بند هوشمند هستید، بهتر است تا با مشخصات بهترین مدل‌های روز بازار آشنا شوید. در ادامه به شما بهترین مچ بند هوشمند ۲۰۲۳ که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید را معرفی می‌کنیم.

 

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

 

 

در حال حاضر بهترین مچ بند هوشمند 2023 آخرین مدل معرفی شده شیائومی یعنی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 است. می بند 8 شیائومی با برخورداری از  صفحه نمایش بیضی شکل همیشه روشن (طبق فناوری Always On Display) به پنل امولد (AMOLED) با رزولوشن 490 در 192 پیکسل مجهز شده است تا کاربر بتواند بهترین کیفیت نمایش و پخش انواع پیام و محتوا را در قالب یک مچ بند هوشمند تجربه کند.

مهمترین ویژگی می بند 8 شیائومی که سر و صدای بسیاری کرد، امکان تعویض بندهای می بند 8 به صورت کلیپسی و اتصال پنل نمایشگر به انواع بندهای گردنی جهت استفاده مچ بند هوشمند به عنوان گردنبند است. شیائومی آنقدر دست کاربران خود را باز گذاشته است تا اگر مایل به استفاده از می بند 8 به عنوان گردنبند یا دستبند همیشگی نبودند، بتوانند هنگام فعالیت‌های ورزشی صفحه نمایشگر را به کفش ورزشی خود متصل کنند.

 

قیمت می بند 8 شیائومی

 


مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Bnad 7

 

 

یکی از بهترین مچ بند های هوشمند دنیای سلامت، مچ بند هوشمند شیائومی مدل Band 7 است که در سال 2022 معرفی شد. طبق ادعای شیائومی با استفاده از بند 7 می‌توانید راحت‌تر از قبل ورزش کنید و به اطلاعات سلامتی خودتان دسترسی داشته باشید.

شیائومی در طراحی می بند 7 از صفحه نمایشی بیضی مانند به اندازه 1.62 اینچ استفاده کرده است. قلب این صفحه نمایش به پنلی AMOLED با وضوح تصویر 192 در 490 پیکسل ، تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ و میزان روشنایی 500 نیت مجهز شده است که در مقایسه با سایر مدل‌های هم رده خود از صفحه نمایشی باکیفیت‌تر بهره برده است.

کاربران این مچ بند هوشمند با استفاده از قابلیت Always On Display صفحه نمایش آن می‌توانند همواره بدون نیاز به هرگونه لمس کردنی از اطلاعاتی کاملا انتخابی مانند ساعت، میزان اکسیژن خون، قدم شمار و غیره روی واچ فیس مد نظر مطلع شوند. شیائومی برای کاربران این مدل بند توانایی انتخاب 100 مدل واچ فیس را قرار داده است.

ویژگی‌های می بند 7 شیائومی

 

  • حسگر سنجش ضربان قلب
  • حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون همراه با هشدار در لحظات کمبود اکسیژن
  • حسگر پایش خواب
  • نمایش وضعیت آب و هوا
  • حسگر تشخیص میزان استرس
  • مقاومت در برابر جریان آب


یکی از تفاوت‌های می بند 7 شیائومی با مدل پرو خود عدم وجود GPS است. البته GPS برای افراد بسیاری در الویت قرار ندارد به همین دلیل نبود آن از دلایل عدم خرید می بند 7 شیائومی محسوب نمی‌شود؛ البته در صورتی که بند 7 به گوشی متصل باشد، می‌تواند از GPS گوشی استفاده کند و مسیرهای طی شده یا اطلاعات ثبت شده توسط جی پی اس گوشی را به شما نمایش دهد.
از آنجایی که می بند 7 با نام اختصاصی مچ بند هوشمند سلامتی به جهان معرفی شده است، در صورت نصب اپلیکیشن‌های Mi Fitness App و Zepp Life App روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون و بالاتر از آن می‌توانید ویژه‌تر از سایر مدل‌های معرفی شده از 110 حالت ورزشی می بند 7 استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب و قابل ستایش این مچ بند هوشمند 2022 توانایی تحمل آن در برابر فشار و جریان آب تا عمق 50 متری است که به ورزشکارانی مانند شناگران و سایر بازیکنان رشته‌های آبی این امکان را می‌دهد تا نیازی به خارج کردن آن از دست نداشته باشند. در ادامه بهتر است به توانایی روشن ماندن می بند 7 در 15 روز در حالت کاربری روزمره و 9 روز استفاده سنگین اشاره شود. این توانایی ناشی از باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در بند 7 است.

 

قیمت می بند 7 شیائومی

 

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

 

 

یکی از سبک‌ترین مچ بندهای هوشمند بازار، می بند 6 شیائومی است که با بهره‌وری از وزن کمتر از 13 گرم و در عین حال صفحه‌نمایش بزرگ توانست در مدت زمان کوتاهی نرخ بالایی از فروش مچ بندهای هوشمند بازار را به خود اختصاص دهد. پیش از پرداختن به صفحه نمایش لازم به ذکر است که بارز‌ترین مشخصه می بند 6 شیائومی عدم بهره‌وری از هرگونه دکمه فشاری در اطراف قاب و صفحه نمایش است و انجام هرگونه فعالیتی روی این بند از طریق لمس کردن امکان پذیر است.

صفحه نمایش این مچ بند هوشمند در اندازه 1.56 اینچ است که در برابر مدل گران‌تر خود یعنی بند ۷ هواوی از صفحه نمایشی بزرگتر بهره برده است. این صفحه نمایش بزرگ توانایی نمایش هرگونه اطلاعاتی را با رزولوشن 486 در 152 پیکسل به‌همراه تراکم پیکسلی 326 ppi دارد که در مقایسه با سایر مدل‌ها از فناوری به‌روز و راضی کننده‌ای برخوردار شده است.

 

ویژگی‌های می بند 6 شیائومی

 

  • حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون
  • حسگر سنجش ضربان قلب
  • حسگر پایش وضعیت خواب
  • نمایش وضعیت آب و هوا
  • پخش موزیک
  • مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متر

 

مچ بند هوشمند 6 شیائومی از 30 برنامه تناسب اندام پشتیبانی می‌کند که این برنامه‌ها شامل زومبا،‌ بسکتبال، ‌بوکس، ‌پیلاتس، رقص و بدمینتون می‌شود. برای فعال کردن این امکانات باید به صورت دستی مچ بند را تنظیم کنید. با مراجعه به قسمت Workout می‌توانید به اطلاعات دقیق فعالیت‌های بدنی که شامل مراحل،‌ مسافت به کیلومتر،‌ کالری مصرف شده هستند، دسترسی کامل پیدا کنید و روند تغییر وضعیت جسمانی خود را بسنجید.
در پایان بهتر است به سازگاری می بند 6 با سیستم عامل اندروید و iOS اشاره شود. تفاوتی نمی‌کند که از کدام گوشی و سیستم عامل استفاده می‌کنید، زیرا می بند 6 شیائومی به راحتی با‌ استفاده از بلوتوث متصل می‌شود.

 

قیمت می بند 6 شیائومی

 

سخن آخر

 

از آنجایی که مچ بندهای هوشمند در میان گجت‌های حوزه تکنولوژی از طرفداران بسیاری برخوردار است، در مقاله بهترین مچ بند هوشمند موفق به معرفی 5 مدل برتر 2023 شدیم. اگر شما هم در پی خرید یکی از مدل‌های معرفی شده هستید، با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ همچنین درصورتی که تجربه‌ای در خرید مچ بند هوشمند دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌های متداول


بهترین مچ بندهای هوشمند بازار کدام هستند؟

 

شیائومی بند 7 و بند 7 پرو دو تا از بهترین مچ بندهای هوشمند بازار در سال 2023 هستند. البته برای آشنایی با مدل‌های معروف و کاربردی دیگر بهتر است تا مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

 

مچ بند 7 شیائومی بهتر است یا بند 7 هواوی؟

 

دو مدل اعلام شده بالاترین شباهت را به یکدیگر دارند، اما در کل با توجه به نظرات کاربران، مچ بند 7 شیائومی معروف‌تر و محبوب‌تر از مدل هواوی است.

 

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش