Clicky

بررسی هندزفری بلوتوثی TCH N23

نام برند TCH ممکنه بین محصولات اقتصادی به چشمتون خورده باشه. کالاهای این برند به خصوص هندزفری‌هاش، طراحی جالبی دارن و اگه از استایل تکراری هندزفری بلوتوث‌های تو بازار خسته شدین گزینه‌های خوب و متنوعی در اختیارتون قرار میدن. امروز هم قراره هندزفری جدید برند تی سی اچ مدل TCH N23 رو بررسی کنیم که می‌تونه نظر خاص‌پسندها رو به خودش جلب کنه. این هندزفری امکاناتی درخور بازه قیمتیش ارائه می‌ده و به طور کلی در کنار طراحی ظاهری منحصر به فرد از قابلیت‌های حذف نویز هم برخوردار شده. پس با بررسی هندزفری بلوتوثی TCH N23 همراه موبونیوز باشین تا ببینیم این هندزفری مقرون به صرفه چقدر ارزش خرید داره؟

 

جعبه گشایی و بررسی طراحی ظاهری TCH N23

جعبه این هندزفری رو که باز می‌کنیم با خود کیس شارژ و هندزفری مواجه می‌شیم. دو جفت سری سیلیکونی به علاوه یک کابل تایپ سی در جعبه قرار داره که البته کابلش زیاد احساس باکیفیت بودن نمی‌ده؛ ولی می‌شه باهاش کنار اومد. از نظر استایل ظاهری، کیس شارژ هندزفری حالت شفاف داره و ما رو یاد طراحی گوشی ناتینگ فون 2 میندازه. طراحی ظاهری این هندزفری واقعا جذابه و هر کسی TCH N23 رو توی دست شما ببینه حتما ازتون می‌پرسه که از کجا گرفتید و چه مدلی هست. اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارید توجهات رو به سمت خودتون جلب کنید، این هندزفری حسابی به دردتون می‌خوره! 

در طراحی خود هندزفری‌ها هم همچنان ترنسپرنسی و شفافیتش به چشم می‌خوره و ظاهر بسیار جذابی داره. هندزفری‌ها کیفیت ساخت خوبی دارن، سبکن، توی گوش احساس خفگی القا نمی‌کنن و البته خوب توی گوش می‌شینن و نمیفتن. تاچ هندزفری‌های TCH N23 عملکرد خیلی خوبی داره و می‌شه گفت از گلکسی بادز بهتره. با لمس هندزفری‌ها می‌تونید حالت ANC، نرمال یا حالت Transparency رو فعال کنید تا صدای محیط اطراف رو بهتر بشنوید. 

مسئله‌ای که در مورد کیس شارژ TCH N23 وجود داره، پهن بودنشه و ممکنه موقع قرار دادن داخل جیبتون اذیت کنه. با وجود این وزن زیادی نداره و سبکه و کیفیت ساخت قابل قبولی داره. ایراد دیگه‌ای نمی‌شه به بخش طراحی گرفت و به اندازه کافی جذابیت داره و یک هندزفری متفاوت و خاص به حساب میاد.

 

بررسی قابلیت‌های نویز کنسلینگ هندزفری TCH N23


قابلیت ANC یا همون نویز کنسلینگ فعال هندزفری تی سی اچ خوب کار میکنه. البته نمی‌شه گفت عالیه، اما وقتی این حالت رو فعال می‌کنید به وضوح متوجه تغییر و حذف صدای اطراف می‌شید. این مسئله درباره حالت ترنسپرنسی هم صدق می‌کنه. یعنی این حالت، صدای محیط رو زیاد میکنه و وجودش کاملا ملموسه. عملکرد این حالت‌ها فوق‌العاده نیست، اما از این بازه قیمتی همین انتظار رو داریم. 

 

بررسی کیفیت صدا و میکروفون هندزفری بلوتوثی TCH N23

میزان بلندی و ولوم TCH N23 خیلی خوبه. از نظر کیفیت صدا باید گفت که بیسش کمی زیاده. همچنین وقتی با این هندزفری آهنگ گوش می‌کنید، صدای وکال خواننده کمی بمه. با وجود این، تفکیک صدای خوبی داره و موقع گوش دادن به آهنگ متوجه می‌شید از چه سازهایی استفاده شده و می‌تونید صداها رو از هم تمایز بدید. اگر طراحی TCH N23 براتون جذابه، کیفیت صدا ناامیدتون نمی‌کنه و از خریدش پشیمون نمی‌شید. در مجموع کیفیت صدای این هندزفری با توجه به این بازه قیمتی، در حد قابل قبول به حساب میاد.

 کلا هندزفری‌های True Wireless به خاطر ماهیت و فاصله زیادشون از دهان، در بخش کیفیت میکروفون عملکرد خیلی خوبی ندارن. هندزفری TCH N23 هم تنها به یک میکروفون مونو مجهز شده که تک کاناله‌ هست؛ در نتیجه توقع زیادی نمی‌شه از میکروفون این هندزفری داشت. به طور کلی هندزفری‌های بی‌سیم TWS زیر ۳ میلیون تومن معمولا میکروفون‌های خیلی قوی ندارن. پس اگر به مکالمه‌های طولانی‌مدت نیاز دارید، TCH N23 براتون گزینه مناسبی نیست. 

 

بررسی عملکرد باتری هندزفری بی سیم TCH N2


باتری ۳۰ میلی آمپری هر هندزفری تا ۴ ساعت شارژدهی مداوم داره و فرقی نمی‌کنه مکالمه داشته باشید یا به موسیقی گوش بدید. با در نظر گرفتن کیس شارژ، شارژدهی هندزفری‌ها به ۲۴ ساعت می‌رسه. حتی اگر استفاده سنگین از هندزفری داشته باشید بدون اینکه قابلیت ANC هم خاموش باشه، روی هم رفته تا ۵ روز می‌تونید از TCH N23 استفاده کنید. 

در صورتی که قابلیت ANC رو فعال کنید، مصرف شارژ ممکنه تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کنه و شارژدهی هر هندزفری به ۳ ساعت و مجموعا به ۱۸ ساعت برسه. در مجموع باتری TCH N23 نه خوب به حساب میاد و نه بد و کلا معمولیه.

 

بررسی قابلیت اتصال هندزفری تی سی اچ N23

از نظر اتصال، TCH N23 با همه دستگاه‌های دارای بلوتوث سازگاری داره و کافیه که دکمه pair رو فشار بدید و بلوتوث دستگاه رو روشن کنید. برد این هندزفری بسیار خوبه و تا ۱۰ متر رو هم به راحتی پوشش می‌ده. در واقع برد TCH N23 در حد هندزفری‌هاییه که در رنج قیمتی بالاتر قرار دارن.

 یکی از معایب این هندزفری اینه که اپلیکیشن اختصاصی نداره و نمی‌تونین تنظیماتش رو توی گوشی انجام بدین. البته درصد شارژش رو می‌تونید کنار آیکون بلوتوث در گوشی ببینید.

 

جمع‌بندی

هندزفری TCH N23 در حال حاضر (اردیبهشت 1403) با قیمت حدود ۹۰۰ تومن تا یک میلیون تومن عرضه می‌شه. با این رنج قیمتی انتخاب‌های دیگه‌ای هم داریم که ممکنه کیفیت صدای بهتری داشته باشن، اما طراحی خاص و بدنه شفاف TCH N23 رو ندارن. بنابراین اگر دنبال طراحی منحصر به فرد این هندزفری هستید، کیفیت صداش جوری نیست که مأیوس بشید. به طور کلی کیفیت این هندزفری معقوله، شارژدهی مناسب و برد خوبی داره. با وجود این، اگر طراحی ظاهری براتون اولویت نداره، می‌شه گزینه‌های دیگه‌ای در این بازه قیمتی در نظر گرفت که کمی کیفیت صدای بهتری دارن. در نهایت اگر دنبال یک هندزفری با طراحی خاص و متمایز هستید، هندزفری TCH N23 ارزش خرید خوبی براتون داره.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش