Clicky

بهترین پاوربانک برای لپ تاپ

 علیرغم وجود باتری داخلی ظرفیت بالا در اکثر لپ تاپ ها، معمولا در استفاده های طولانی مدت باتری به تنهایی جوابگو نیست. از طرفی در شرایطی که به پریز دسترسی نداشته باشین و یا آداپتور لپ تاپ همراهتون نباشه قطعا برای روشن نگه داشتن لپ تاپ به مشکل میخورین. یکی از اقلام پر استفاده در بازار پاوربانک ها هستن که ظرفیت و توان شارژ دستگاه های مختلف از قبیل موبایل و لپ تاپ رو دارن. معمولا پاوربانک های مناسب لپ تاپ ظرفیت باتری بالا و خروجی تایپ سی PD دارن که امکان شارژ کردن درصدی از باتری لپ تاپ رو فراهم می‌کنه. پس اگه روی دوام شارژ باتری لپ تاپ حساس هستین، در این مقاله موبونیوز با ما همراه باشین تا چند مدل از بهترین پاوربانک برای لپ تاپ را براتون معرفی کنیم تا بتونین بدون دردسر مدل مورد نظرتون رو بخرین.

 

معرفی 6 مدل بهترین پاوربانک برای لپ تاپ

پاوربانک های مخصوص لپ تاپ به دلیل ظرفیت بالا و توان شارژ بیشتر گزینه مناسبی برای تامین برق لپ تاپ هستن که در مواقع اضطراری و سفر میتونیم استفاده کنیم. اما قبل از هر چیز لازمه با ویژگی های بهترین پاوربانک لپ تاپ آشنا بشیم.
اکثر لپ‌تاپ های قدیمی دارای پورت تایپ سی نیستن و برای شارژ کردنشون نیاز به پاوراستیشنی داریم که پورت پریز برق داشته باشه. اما لپ تاپ های جدیدتر به درگاه‌های تایپ سی مجهز هستن و با داشتن قابلیت PD یا پاور دلیوری می‌تونن با پاوربانک شارژ بشن. بنابراین حتما قبل از خرید پاوربانک برای لپ تاپ به درگاه Type C و قابلیت انتقال توان دقت داشته باشین. PD یا همون Power Delivery قابلیتیه که در پورت‌های USB C قرار داده میشه تا علاوه بر انتقال دیتا، بتونن توان رو هم منتقل کنن.
در نهایت ظرفیت و توان خروجی پاوربانک لپ تاپ یکی از مهمترین ویژگی های این محصول به شمار میره. پاوربانک دارای ظرفیت باتری بالاتر و توان خروجی مناسب لپ تاپ شما، لپ تاپ رو در کمترین زمان ممکن شارژ میکنه و پورت‌های خروجی مورد نیازتون رو در اختیارتون میذاره.

 

1. بهترین پاوربانک برای تمام لپ تاپ‌ ها؛ Anker PowerCore III Elite A1291

پاور بانک پرقدرت انکر PowerCore III Elite A129 پیشنهادی جذاب برای شارژ کردن لپ تاپ است که مشکل خالی شدن مداوم شارژ باتری رو به طور کامل حل میکنه. این محصول به یه باتری حجیم با ظرفیت ۲۵۶۰۰ میلی آمپری و توان ۸۷ وات مجهز شده که توانایی شارژ انواع لپ تاپ و گوشی های هوشمند رو داره.
پاور بانک انکر مدل A1291 به دو پورت USB-A و دو پورت USB-C با پشتیبانی از Power Delivery برای شارژ پاور بانک مجهز شده که امکان شارژ همزمان ۴ دستگاه مختلف از طریق پورت‌های USB-A و USB-C داره.

 

مشخصات پاور بانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291

ظرفیت باتری ۲۵۶۰۰ میلی آمپری
ابعاد ۱۸۳/۳ در ۸۲/۲ در ۲۳/۸ میلی متر
شامل کامل دستگاه در ۲/۵ ساعت
توان خروجی کلی ۸۷ وات
وزن ۵۹۰ گرم (کمی سنگین)
قابلیت سازگاری با انواع دستگاه های اندروید، آیفون و لپ تاپ های مک بوک
دارای ۱ پورت ورودی USB-C
مجهز به ۲ پورت USB-C با توان ۶۰ وات و ۲ پورت USB-A با توان ۱۸ وات
دو تا از قابلیت های مهم این محصول شامل فناوری‌های Power IQ و سیستم ایمنی Multi Protect هستن که فقط در مدل های بالا رده میتونیم مشابه اون رو پیدا کنیم. این پاور بانک از پلاستیک سخت ساخته شده که مقاومت مناسبی در برابر ضربه و خش و خش از خودش نشون میده.

 

2. بهترین پاوربانک برای مک بوک ایر؛ Anker PowerCore 24000mAh A1289

لپ تاپ های مک بوک ایر شرکت اپل برخلاف سایر مدل های متنوع در بازار دارای باتری با شارژدهی بالای ۱۵ تا ۱۸ ساعت هستن ولی از اون طرف بسیار حساسن و باید در شرایط درست استفاده و نگهداری بشن. پس بهترین پاوربانک برای مک بوک ایر باید دارای ظرفیت باتری بالا و توان مناسبی باشه تا در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب وارد نکنه.
پاور بانک پرقدرت انکر مدل A1289 یکی از بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ در بازار است که با داشتن باتری ۲۴ هزار میلی آمپر و توان بالای ۱۴۰ واتی برای شارژ کردن انواع لپ تاپ مک بوک و سایر برندها پیشنهاد میشه. پاور بانک قدرتمند انکر A1289 به دو تا پورت از نوع USB-C با توان ۱۴۰ وات و یک پورت از نوع USB-A با توان ۱۸ وات مجهز شده که امکان شارژ همزمان ۳ دستگاه را داره. همچنین این مدل یه نمایشگر دیجیتالی هم داره که زمان شارژ شدن دستگاه و میزان باتری را نشون میده.

 مشخصات پاور بانک انکر مدل A1289

ابعاد بدنه ۱۵۵/۷ در ۵۴/۶ در ۴۹/۵ میلی متر
ظرفیت باتری ۲۴ هزار میلی آمپر
وزن ۶۳۰ گرم (سنگین)
جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم
دارای کلید خاموش و روشن پاوربانک
دارای ۱ پورت ورودی Type-C
دارای ۳ پورت خروجی شامل ۱ درگاه USB-A و ۲ درگاه USB-C
قابلیت شارژ سریع با فناوری Quick Charge 3
توان خروجی کلی ۱۴۰ وات
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲/۰ آمپر و بالاتر)
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC و PD
امکان شارژ انواع لپ تاپ های مک بوک با توان ۱۴۰ وات در حالت اتصال تکی و ۱۰۰ وات در حالت اتصال دو تایی
پشتیبانی از فناوری حفاظتی Active Shield 2.0
قابلیت شارژ سریع دو طرفه
دارای صفحه نمایش برای نمایش توان شارژ خروجی و ورودی و زمان حدودی شارژ دستگاه و میزان شارژ باقیمانده پاوربانک
این پاوربانک با انواع گوشی های هوشمند اندرويد و آيفون و تبلت‌ها سازگاری دارد و برای شارژ مک بوک و الترابوک مناسب است.

 

3. بهترین پاوربانک لپ تاپ اقتصادی؛ Mi Power Bank 3 Pro PLM07ZM

فوق اقتصادی شیائومی مدل PLM07ZM یک گزینه ارزان قیمت در بین بهترین پاوربانک برای لپ تاپ محسوب میشه که به یه باتری ۲۰ هزار میلی آمپری و توان شارژ سریع ۴۵ واتی مجهز شده. این محصول دارای دو درگاه USB و یک درگاه شارژ سریع تایپ C است که به طور مشترک برای شارژ پاور بانک و انواع لپ تاپ های جدید از سری مک بوک و سایر برندها استفاده میشه.
جنس بدنه آلومینیوم و وزن پایین ۳۰۰ گرمی این محصول باعث میشه تا پاور بانک شیائومی رو بتونین راحت جابجا کرده و در رفت و آمدهای طولانی مدت دور از خانه استفاده کنین.

مشخصات فنی پاور بانک شیائومی مدل PLM07ZM

ظرفیت باتری ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت
ابعاد بدنه ۱۵۳/۵ در ۷۳/۵ در ۲۷/۵ میلی متر
وزن ۳۰۰ گرمی سبک و قابل حمل
جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم
توان خروجی ۴۵ وات
دارای ۲ درگاه USB-A و ۱ درگاه USB-C

 

4. بهترین پاور بانک لپ تاپ قابل حمل؛ Ravpower RP-PB208

پاور بانک راو پاور مدل RP-PB208 دارای یه باتری پرقدرت ۲۰ هزار میلی آمپری با توان خروجی حداکثری ۶۰ واتی است که توانایی شارژ دستگاه های مختلف از جمله تمامی گوشی های هوشمند و لپ تاپ های مک بوک و سایر برندهای بازار را رو داره.
این پاور بانک به ۱ پورت ورودی تایپ C و ۳ پورت خروجی شامل ۲ تا USB و ۱ عدد تایپ سی مجهز شده که درگاه تایپ C برای شارژ لپ تاپ و دوتای دیگه برای شارژ دستگاه های دیگه کاربرد داره.
به دلیل وزن پایین ۲۰۰ گرمی پاور بانک راو پاور مدل RP-PB208 میتونین این محصول رو به راحتی جابجا کرده و در مسافرت های طولانی و بیرون از خونه ازش استفاده کنیم. یکی از قابلیت های شاخص این مدل استفاده از باتری‌ های LG و قابلیت محافظت در برابر ولتاژ و جریان بیش از حد است که از بروز اتصالی و گرم شدن دستگاه های متصل جلوگیری میکنه.

 مشخصات فنی پاور بانک راو پاور مدل RP-PB208

ظرفیت باتری ۲۰ هزار میلی آمپری
اندازه ۱۴۴ در ۱۱۴ در ۴۸ میلی متر
وزن ۲۰۸ گرمی بسیار سبک
جنس بدنه پلاستیک مقاوم
امکان شارژ همزمان ۴ دستگاه به طور همزمان
توان خروجی کلی ۴۵ وات
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery
سازگاری با انواع گوشی های هوشمند و مک بوک های اپل

 

5. بهترین پاور بانک لپ تاپ با بیشترین پورت؛ Baseus Amblight 65W

بین بهترین پاور بانک های مناسب لپ تاپ، پاوربانک باسئوس مدل PPLG-A01 با ظرفیت ۳۰ هزار میلی آمپر حرف اول رو میزنه. این دستگاه رو میتونین از طریق ۱ پورت تایپ سی، ۱ پورت MICRO USB و یا ۱ پورت لایتینگ به طور کامل شارژ کنین. از اون طرف ۴ پورت USB و یک پورت تایپ C به عنوان خروجی دستگاه حساب میشن که میتونین با توان ۱۵ تا ۶۵ وات دستگاه های اندروید و آیفون رو شارژ کنین.

مشخصات فنی پاوربانک باسئوس PPLG-A01 Amblight

ابعاد بدنه ۱۴۵ در ۶۵ در ۳۸ میلی متر
وزن ۵۵۰ گرم
جنس بدنه پلاستیک
دارای پورت ورودی Micro usb، Type C و Lightning
دارای چهار پورت خروجی USB و یک پورت تایپ C
دارای سازگاری با آیفون، اندروید و انواع لپ تاپ های مک بوک ایر و پرو تا توان 65 وات
ظرفیت باتری ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
توان خروجی کلی ۶۵ وات

 

6. بهترین پاوربانک لپ تاپ توان بالا؛ Hiska 40000mAh Powerbank

اگه از کسایی هستین که زیاد مسافرت میرید و علاوه بر پاور بانک مناسب لپ تاپ دنبال یه منبع انرژی بیشتری هستین که در کنار گوشی و تبلت رو هم شارژ کنین بدون تردید انتخاب شما پاوربانک هیسکا مدل HP-444PD خواهد بود. این پاور بانک با کیفیت به یه باتری پرقدرت با ظرفیت ۴۰ هزار میلی آمپر مجهز شده که توان خروجی بالای ۱۰۰ وات رو داره و مثل یه ژنراتور کوچیک در سفرهای کمپینگ همراه شما خواهد بود.
بدنه پاوربانک هیسکا با طراحی خاص از پوشش آلومینیوم و پلاستیک ABS طراحی شده که رنگ نقره ای بدنه جذابیت زیادی به این دستگاه میده. به دلیل وزن بالای ۷۸۰ گرمی دستگاه، شرکت سازنده یه دستگیره سیلیکونی هم روی محصول گذاشته که موقع جابجایی مشکلی از این بابت نداشته باشین.
در یه سمت بدنه دستگاه ۲ تا پورت USB و ۲ تا پورت تایپ C داره که برای شارژ شدن همزمان ۴ تا دستگاه به کار میره. نمایشگر هم در همون سمت گذاشته شده و میتونین مقدار شارژ باتری رو به راحتی ببینین. اما در طرف دیگه یه چراغ قوه غول آسای با توان نوردهی ۵۰۰ لومن رو میشه مشاهده کرد که در ۳ حالت مختلف نور زیادی منتشر میکنه. یه محصول همه کاره که از پس شارژ کردن هر چی وسیله از گوشی هوشمند تا لپ تاپ بر میاد و تازه یه پروژکتور پر نور هم داره که نیازتون از بابت همه چیز رو برطرف میکند،

 مشخصات فنی پاوربانک هیسکا مدل HP-444PD

ظرفیت باتری ۴۰ هزار میلی آمپر
دارای قابلیت های تکنولوژی Quick Charge ۳.۰ و شارژ ایمن (MultiProtect)
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery
توان خروجی بالای ۱۰۰ وات
دارای ۲ پورت تایپ C و ۲ پورت یو اس بی
ضد آب، ضد ضربه و ضد شوک الکتریسیته
دارای چراغ قوه و فلش لایت پر قدرت ۵۰۰ لومن
دارای نمایشگر فوق حرفه ای با قابلیت نمایش ولتاژ، آمپر، وات، دمای باتری، دمای برد، مدت زمان استفاده و میزان شارژ
طراحی انحصاری آلومینیوم و ABS
دارای دارای بند سیلیکونی جهت حمل آسان
دارای استاندارد IP67 حفاظت در برابر گرد و غبار و آب

 

جمع بندی

در این مقاله به 6 مدل بهترین پاور بانک برای لپ تاپ اشاره کردیم که با توجه به نیازتون از قابلیت‌های ویژه‌ای مثل پورت‌های کاربردی، نمایشگر، شارژ فست و توان بالا برخوردار شدن. مهم‌ترین نکته برای انتخاب پاور بانک لپ تاپ اینه که توان شارژ لپ تاپتون رو بدونین و پاوربانکی رو انتخاب کنین که یه پورت خروجی تایپ سی با اون توان داشته باشه. اگر هم لپ تاپ قدیمی‌ دارین که روش پورت تایپ سی نیست، باید سراغ پاوراستیشن‌ها (پاوربانک‌های بزرگ کمپینگ) برین که معمولا چند درگاه پریز برق دارن و به راحتی درصد مشخصی از باتری لپ تاپ رو شارژ می‌کنن.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش