Clicky

برخلاف انتظار، قیمت آیفون ۱۴ احتمالاً افزایش نخواهد یافت

 

شایعات اخیر حاکی از آن است که قیمت سری آیفون ۱۴ از ۸۹۹ دلار آغاز می‌شود که نسبت به سری آیفون ۱۳ حدود ۱۰۰ دلار بیشتر است. بااین‌حال، طبق گزارشی جدید، آیفون ۱۴ احتمالاً برچسب قیمتی نسل قبلی خود را همچنان حفظ خواهد کرد زیرا اپل تمایل دارد قیمت‌ها را پایین نگه‌ دارد.

اپل به‌زودی قصد دارد سری آیفون ۱۴ را معرفی کند و درحالی‌که تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها هنوز تأیید نشده است، اما این شرکت معمولاً نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی می‌کند.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند غول فناوری مستقر در کوپرتینو، سری آیفون ۱۴ را با قیمتی بالاتر از سری آیفون ۱۳ به‌فروش خواهد رساند. ظاهراً همه‌ی مدل‌های نسل بعدی گوشی‌های اپل ۱۰۰ دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر خواهند بود. طبق این شایعات، آیفون ۱۴ با برچسب قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد اما حالا گزارشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد شایعات قبلی درمورد قیمت این محصولات احتمالاً نادرست بوده‌اند.

 

 

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، اپل تصمیم دارد قیمت آیفون ۱۴ را در سطح مدل‌های کنونی این محصول نگه‌ دارد تا بتواند در شرایط کنونی جهان و رکورد اقتصادی سرتاسری، همچنان فروش خوبی را تجربه کند. این تصمیم بسیار منطقی است زیرا ارزان‌قیمت‌ترین مدل سری آیفون ۱۳ یعنی آیفون ۱۳ مینی با برجسب قیمتی ۷۲۹ دلاری روانه‌ی بازار شد. البته همه‌ی نشانه‌ها حاکی از آن است که امسال شاهد معرفی نسخه‌ی مینی آیفون ۱۴ نخواهیم بود و به‌همین‌دلیل افزایش قیمت مدل پایه‌ی آیفون‌های بعدی اپل به ۸۹۹ دلار، نقطه‌ی ورود این سری را به‌میزان درخورتوجهی افزایش می‌دهد. اما طبق گزارش جدید، آیفون ۱۴ درست مثل آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع این خبر به صراحت اعلام کرده که قیمت اعلام‌شده فقط برای مدل استاندارد آیفون ۱۴ معتبر است. طبق خبرهای قبل، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به‌ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار درسترس مشتریان قرار گیرند.

 

منبع: زومیت

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش