Clicky

تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی Z Flip5 فاش شد

 

 

 

با انتشار تصاویر تبلیغاتی گلکسی Z Flip 5 طراحی و شکل اصلی این گوشی فاش شد. تصویر فاش شده صفحه نمایش بزرگ که به شکل تاشو است را نشان می‌دهد که ظاهراً قطر آن 3.4 اینچ است. بر اساس اطلاعاتی که قبلا درز شده بود، صفحه نمایش بیرونی آن رزولوشون 720 در 748 پیکسل همراه با نرخ تازه سازی 60 هرتز خواهد داشت. از نکات جالب توجه درباره صفحه نمایش بیرونی Z Flip 5 امکان اجرای یوتیوب، نقشه‌ها و نمایش پیام‌ها است.

 

 

گلکسی زد فلیپ 5 با اسنپ دراگون 8 نسل 2 همراه با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت عرضه خواهد شد؛ همچنین انتظار می‌رود صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز داشته باشد و در پنل پشتی دوربین دوگانه با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده باشد. بر اساس شایعات و حدسیات باتری آن 3700 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. قبل‌تر سامسونگ تایید کرده است که Z Flip5 و Z Fold5 را طی رویداد Unpacked که در شهر سئول در کره جنوبی برگزار می‌شود در هفته آخر جولای معرفی خواهد کرد. اکثر کاربران حدس می‌زنند که این رونمایی در 26 جولای  (4 مرداد) اتفاق خواهد افتاد.

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش