Clicky

جعبه‌گشایی وان‌پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی

 

وان‌پلاس 10T به‌زودی رسماً معرفی خواهد شد و حالا قبل از مراسم رونمایی از این محصول، ویدئویی از جعبه‌گشایی آن منتشر شده است که ظاهر و برخی مشخصات آن را تأیید می‌کند.

فقط یک روز دیگر تا معرفی وان‌پلاس 10T باقی مانده، اما حالا ویدئو جعبه‌گشایی از این محصول در یوتیوب منتشر شده است. در این ویدئو شاهد نمایش برخی ویزگی‌های دستگاه هستیم و علاوه‌براین به عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم آن اشاره می‌شود. این گوشی از شارژر ۱۶۰ واتی بهره می‌برد و در ادامه ویدئو شاهد مقایسه‌ی آن را Nothing Phone 1، گلکسی نوت ۲۰ اولترا و آیفون ۱۳ پرومکس هستیم. علاوه‌براین کیس‌های رسمی وان‌پلاس برای این محصول در این ویدئو نشان داده می‌شود.

کانال یوتیوب NTFTW اولین ویدئو کاربردی از وان‌پلاس 10T را منتشر کرده است؛ دستگاهی که فردا رسماً رونمایی خواهد شد. این کانال علاوه‌بر گوشی مورداشاره، لوازم جانبی و قاب‌های رسمی آن را نیز به‌نمایش گذاشته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان‌پلاس در جعبه‌ی وان‌پلاس 10T یک شارژر فوق‌سریع با کابل قرمزرنگ همیشگی خود قرار داده است. این دستگاه از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که نسبت به باتری وان‌پلاس ۱۰ پرو، ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت کمتر است. بااین‌حال، سرعت شارژ ۱۰ پرو معادل ۸۰ وات است، درحالی‌که وان‌پلاس 10T می‌تواند با سرعت ۱۵۰ وات شارژ شود. درکمال تعجب، این شرکت یک شارژر ۱۶۰ واتی در جعبه‌ی دستگاه قرار داده است که نسبت به ظرفیت ورودی آن ۱۰ وات بیشتر است. علاوه‌براین یک آداپتور USB A به USB C در جعبه قرار دارد که احتمالاً مربوط به مدل‌های آمریکای شمالی است.


 

 

 

 

 

NTFTW همچنین یک قاب مشکی ساده را در ویدئو خود نمایش می‌دهد که منعکس‌کننده‌ی طراحی پشتی وان‌پلاس 10T است. این کانال همچنین قاب دیگری را نشان می‌دهد که طراحی منحصر‌به‌فرد و جالبی دارد.

در ادامه‌ی ویدئو جعبه‌گشایی وان‌پلاس 10T شاهد مقایسه‌ی این محصول با گلکسی نوت ۲۰ اولترا، آیفون ۱۳ پرومکس و Nothing Phone 1 هستیم و جای تعجب ندارد که گوشی جدید وان‌پلاس با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی خود، تقریباً ابعادی مشابه سه گوشی اشاره‌شده دارد، اگرچه محصول وان‌پلاس نسبت به Nothing Phone 1 کمی باریک‌تر به‌نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس 10T می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

 

منبع: زومیت

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش