Clicky

بهترین میان رده های سامسونگ موجود در موبوران اردیبهشت و خرداد 1402

بهترین گوشی های سامسونگ میان رده

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است. تلفن‌های همراه این برند از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار هستند. بهترین گوشی ‌های سامسونگ، پرچمداران این شرکت است که در رتبه‌ی اول بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار دارند. اگرچه پرچمداران این شرکت از قیمت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند اما کامل‌ترین گوشی‌ها از هر نظر محسوب می‌شوند. از طرفی گوشی های میان رده هم با قیمت مناسب تر از سخت افزار خوبی بهره می برند تا اکثر کاربران با بوجه مناسب تر بتوانند تهیه کنند.

 

گوشی های میان رده سامسونگ همان گوشی هایی هستند که علاوه بر سخت افزار بسیار خوب، قیمت مناسب تری نسبت به پرچمدار ها دارند؛ اما این کاهش قیمت به منزله افت کیفیت ساختار گوشی و ضعیف شدن برخی از قطعات سخت افزار است. برای مثال در گوشی های پرچمدار سامسونگ ساختار بدنه از آلومینیوم و شیشه با محافظ گوریلاگلس وکتوس است، اما در گوشی های میان رده ساختار بدنه به پلی کربنات یا در نهایت فریم آلومینیومی نزول پیدا کرده. در ادامه برترین گوشی های میان رده سامسونگ را معرفی می کنیم که ارزش خرید بالا در برابر سخت افزار و قیمت مناسب دارند.

 

  • گلکسی A13 سامسونگ

 

 

 

گلکسی M32

 

 

 

گلگسی M32 یک میان رده سامسونگ بسیار با کیفیت به شمار می رود. این گوشی در مدلی راهی بازار شده که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. برخورداری از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند. دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق روی این گوشی دیده می‌شوند.

برخورداری از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هم باعث شده که این گوشی ارزش خرید بالایی پیدا کند.

 

 

 

 

گوشی A73 5G سامسونگ

 

 

یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ قطعا گوشی A73 5G خواهد بود. گوشی هوشمندی که به یک گوشی پرچم‌دار بسیار نزدیک است. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 778 5G مجهز شده و چهار دوربین پشت دارد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی هم دارد و از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق دارد.

گوشی A73 5G را می‌توانید با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. البته که این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ وات هم از ویژگی‌های جذاب این گوشی است.

 

 

گوشی A14

 

 

اگر به دنبال میان رده سامسونگ با قیمت مناسب می‌گردید، گوشی A14 به راحتی می‌تواند انتخاب اصلی شما باشد. این گوشی هوشمند از دوربین‌های نسبتا با کیفیتی بهره می‌برد که در نور روز عکس‌های مناسبی ثبت می‌کنند. همچنین صفحه نمایش بزرگ با کیفیتی هم دارد که باعث شده بتوانید محتوای مورد نظر خودتان را بهتر تماشا کنید.  این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. به همین دلیل در استفاده‌های معمولی از این گوشی با مشکل مواجه نخواهید شد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات هم از ویژگی‌های جذاب این گوشی به شمار می‌روند.

 

گوشی A54

 

 

به عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ می‌خواهیم به شما گوشی A54 را معرفی کنیم. جدیدترین گوشی از سری A و جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این گوشی تراشه‌ای قدرتمند دارد. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ تراشه‌ای قدرتمند برای انجام فعالیت‌های به شمار می‌رود. این گوشی را می‌توانید با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم خریداری کنید. برخورداری از صفحه نمایش Super AMOLED هم باعث شده که این گوشی در نمایش تصاویر فوق العاده باشد. صفحه نمایش این گوشی از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن و HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

سه دوربین پشت برای گوشی A54 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو روی این گوشی دیده می‌شوند. گوشی A54 سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش