Clicky

هدفون بی سیم مدل P9

معرفی هدفون بی سیم مدل P9

 

 

هدفون بی سیم مدل P9 جز پیشنهادهایی هست که با طراحی زیبا و اسپرت، صدای با کیفیت بصورت بی سیم مناسب برای همه سنین و سلیقه می‌باشد. طراحی ظاهری با بدنه سبک از جنس Nsfeb و سرگوشهای بزرگ و بالشتک های نرم از جنس چرم مصنوعی که در هنگام استفاده و قرارگیری بر روی گوش ها بدلیل سبکی و طراحی ارگونومیک آن باعث عدم خستگی و آسیب به گوش و گردن شما در دراز مدت میشود.

 

هدفون بی سیم مدل P9 هم به صورت وایرلس و هم به شکل با سیم و درگاه جک 3.5 میلیمتری به انواع گوشی یا موزیک پلیرها قابل اتصال است.

راه دیگر برای پخش موسیقی از این هدست کارت خوان بودن آن می باشد و شما می توانید انواع موزیک و پادکست های مورد علاقه خود را بر روی رم میکرو ریخته و از طریق شیار که بر روی سرگوش ها جای گذاری شده براحتی لذت ببرید.

 

قابلیت‌های هدفون بی سیم مدل P9


هدفون بی سیم مدل P9 طراحی بسیار زیبا را در کنار حمل ساده قرار داده است ،  بنابراین برای استفاده در هر فضا و مکانی بسیار مناسب است. ظاهر آن هم  طراحی بسیار ساده‌ و شیکی دارد و ســـت کردن آن به دلیل داشتن تنوع رنگی با  لباس بسیار ساده خواهد بود. کاپ‌ها هم از جنس بسیار نرم و لطیف میـکروفایبر  هستند تا هنگام استفاده ی طولانی مدت کاربر احساس خستگی نکند البته وزن کم  این محصول و سبـک بودنش نیز یکی دیگر از ویژگی های هدفون P9 است.

مهم‌ترین نکته در خصوص هدفون P9 به کیفیت صدای خــروجی آن میتوان اشاره کرد. صداها کامــلا تفکیک شده و متمایز هستند. جزئیات موسیــقی کامـلا قابل تشخیص است.  همچنین باس و صداهای رنج به خوبی پخش می‌شوند.

گفتنی است این مدل دارای  میکروفون اسـت که با داشتن بلوتوث  به شما امکان مکالمه با صدایی بسیار شفاف می‌دهد. هدفون شامل یک عدد کابل AUX و یک عدد کابل شارژ این محصول است. شما میتوانید با استفاده از کابل صدای AUX بصورت سیــمدار از این هدفون  استفاده کنید.

 

مشخصات فنی هدفون بی سیم مدل P9
 

 

برای خرید این هدفون بی نظیر از سایت موبوران اینجــا  کلیک کنید .

برای بازدید از دیگـر محصولات  موبوران اینـجا کلیک کنیـد.

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش