Clicky

می بند 8 شیائومی

 

در دنیای گجت‌های پوشیدنی و مچ‌بندهای ورزشی، سری میبند شیائومی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. محصولی که هم قیمت بسیار خوبی دارد و هم ویژگی‌های بسیار جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بند ۸ جدیدترین مچ‌بند ورزشی شیائومی به شمار می‌رود که در مقایسه با بند ۷ ویژگی‌های جذاب‌تری دارد و از ظاهر منحصر به فردی استفاده می‌کند. در بررسی می بند 8 شیائومی میخواهیم شما را با ویژگی‌های جذاب این محصول آشنا کنیم. محصولی که می‌تواند به عنوان یک مچ‌بند ورزشی به تمام نیازهای شما پاسخ دهد.

 

 

طراحی بند 8


یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در بررسی بند 8 شیائومی باید به آن اشاره کنیم، طراحی است. شیائومی برای اینکه بتواند این محصول را بیشتر در چشم کاربران قرار دهد، از طراحی جدیدی استفاده کرده است. بند ۸ از صفحه نمایشی بیضی شکل در اندازه ۱٫۶۲ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل استفاده می‌کند. از صفحه نمایشی AMOLED برای بند ۸ استفاده شده که از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن هم استفاده می‌کند. صفحه نمایش این مچ‌بند ورزشی شیائومی از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند و میزان روشنایی آن هم به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

 

 

زمانی که این می بند شیائومی را از جعبه خارج می‌کنید، سریع متوجه بندهای آن می‌شوید که می‌توان آن‌ها را سریع از دستگاه جدا کرد. بندهای این مچ‌بند به صورت کلیپی طراحی شده که به بند قرص مانند این مچ‌بند متصل می‌شود. بندهایی که قبلا برای سری بندهای مختلف عرضه شده بود دوتا دور بند را در اختیار می‌گرفت. اما این موضوع را دیگر در طراحی بند ۸ مشاهده نمی‌کنیم.

 

برای خرید این ساعت هوشمنــد اینجا کلیک کنید.

 

 

 

موضوع دیگری که در طراحی بند ۸ باید به آن اشاره کنیم است  که از این مچ بند می‌توانید به عنوان یک اکسسوری زیبایی هم استفاده کنید. بدون استفاده از بندها می‌توانید از بند ۸ به عنوان گردنبند استفاده کنید. این امکان را خواهید داشت که بند ۸ را دور گردن خوتان بیندازید و از آن استفاده کنید.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که بند ۸ را حتی می‌توانید به کفش ورزشی خودتان متصل کنید و به فعالیت‌های ورزشی مختلف بپردازید.

 

 

البته مهم نیست که ساعت را کجا متصل می‌کنید، صفحه نمایش این محصول در هر حالت کیفیت خودش را نشان می‌دهد. از طرف دیگر شیائومی واچ فیس‌های مختلفی هم برای این محصول در نظر گرفته که برای استفاده روی مچ دست و گردن مناسب خواهند بود. البته که برخی از این واچ فیس‌ها شامل بازی‌ و معماهای مختلف هم می‌شوند.

 

 

عملکرد بند ۸

در نقد و بررسی می بند ۸ باید به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری این محصول اشاره کنیم. این محصول در مقایسه با می بند ۷ بهبود‌های خیلی زیادی نداشته، اما همچنان کلی ویژگی کاربردی پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بند 8 از ۱۵۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند و همچنان از حسگر هایی مانند ضربان قلب و تشخیص سطح اکسیژن خون و حسگر تشخیص میزان استرس و حسگر خواب بهره می‌برد. همچنین باید بگوییم که عملکرد باتری بند ۸ به ۱۶ روز افزایش پیدا کرده و اگر از صفحه نمایش همیشه روشن آن استفاده کنید تا ۶ روز می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

 

برای خرید می بنــد 7 از سایت موبوران اینجا کلیک کنید.

 

 

حسگرهای قرار گرفته روی این مچ‌بند ورزشی مانند مدل‌‌های قبلی همچنان عملکرد خوبی دارند و با دقت و سرعت مناسبی کار می‌کنند. با این حال باید توجه داشته باشید که بند ۸ همانند بند ۷ یک مچ‌بند ورزشی ارزان قیمت به حساب می‌آید. با این حال این مچ‌بند ویژگی یک ساعت هوشمند یا مچ‌بند رده بالا را قرار می‌دهد.

بند ۸ از باتری ۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و بلوتوث ۵٫۱ هم دارد. این مچ‌بند ورزشی به حسگر تشخیص حرگت شش جهته هم مجهز شده تا بتوانید خیلی راحت فعالت‌های ورزشی را زیر نظر داشته باشد.

 

برای خرید می بنــد 8 از سایت موبوران اینجا کلیک کنید.

 

 

 

همان طور که گفتیم بند ۸ از ۱۵۰ فعالیت ورزشی مختلف استفاده می‌کند. این محصول از شتاب‌سنج پیشرفته‌تری در مقایسه با بند ۷ استفاده می‌کند که دقیق‌تر می‌تواند فعالیت‌های ورزشی را زیر نظر بگیرد و اطلاعات را دقیق‌تر به اپلیکیشن Mi Fitness ارسال کند.

 

آیا بند ۸ ارزش خرید دارد؟

چیزی که در بررسی می بند 8 شیائومی مشخص شد این است که این گوشی هوشمند از نظر ظاهری محصول جذاب‌تر است. محصولی که می‌توانید آن را نه تنها به صورت مچ‌بند بلکه به صورت یک اکسسوری زیبایی استفاده کنید. این محصول بندهای زیبایی دارد و از ویژگی‌های سلامتی و ورزشی خوبی هم بهره می‌برد. از نظر عملکرد باتری هم خوب عمل کرده و با یک بار شارژ می‌توانید روزهای زیادی روشن بماند.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش