Clicky

بهترین لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro

Poco X6 Pro یه گوشی میانرده با پردازنده‌ای مناسب بازیه که رنج قیمتی خوبی هم داره. البته این گوشی بی نقص نیست و قاعدتا در حد پرچم‌دارها عمل نمی‌کنه ولی تو بازه خودش یکی از بهترین‌های سال 2024 شیائومی به حساب میاد. لازمه بدونین که حتی باکیفیت‌ترین گوشی‌ها هم بدون لوازم جانبی بسیار آسیب‌پذیرن و در اثر افتادن و ضربه دیدن ممکنه دچار شکستگی بشن. بنابراین در این راهنمای خرید، فهرستی از بهترین لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro رو معرفی می‌کنیم تا با گزینه‌های موجود تو بازار آشنا باشین.

 

مشخصات فنی گوشی Poco X6 Pro

Poco X6 Pro اولین گوشی‌ای هست که با تراشه جدید مدیاتک Dimensity 8300 Ultra عرضه شده؛ این نسخه دایمنسیتی یه چیپست عالیه که اگه دنبال یه گوشی با قیمت مناسب برای گیم هستین، می‌تونین در عمل ببینین که از رقیب‌هاش بهتر عمل کرده. همچنین پوکو X6 پرو جزو اولین گوشی‌هایی هست که با سیستم عامل جدید HyperOS شیائومی که روی اندروید 14 ساخته شده عرضه میشه. این سیستم عامل خیلی شبیه به MIUI هستش ولی یه خورده پخته‌تر و به‌روزتره و باگ‌های خیلی کمتری داره.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی میشه به موارد زیر اشاره کرد:

پنل AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
نمایشگر 6.7 اینچی با حاشیه کم
اسپیکرهای دوگانه استریو
در سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد
فریم با لبه‌های تخت شبیه آیفون
دوربین اصلی 64 MP و سلفی 16 MP واید
لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یه لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی
پردازنده‌ MediaTek Dimensity 8300-Ultra
باتری نسبتا بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی
این گوشی تو بازه زیر ۲۰ میلیون ارزش خرید خیلی بالایی داره و رقیب میانرده قاتل سامسونگ A54 به شمار میره.

 

بهترین لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro

لوازم جانبی باکیفیتی مثل کاور، گلس و کیف می‌تونن از گوشی شما در برابر ضربه، خط و خش، گرد و غبار و رطوبت محافظت کنن. این موضوع طول عمر گوشی شما رو افزایش میده و از هزینه‌های اضافی تعمیر یا تعویض اون جلوگیری می‌کنه. خرید بهترین لوازم جانبی برای گوشی Poco X6 Pro نه تنها از بدنه و اجزای داخلی گوشی محافظت می‌کنه بلکه طول عمرش رو هم افزایش میده و جلوی استهلاک سریع دستگاه رو می‌گیره. انواع لوازم جانبی مثل هندزفری، پاوربانک و شارژر می‌تونن تجربه کاربری شما رو از گوشی Poco X6 Pro به طور قابل توجهی ارتقا بدن و چون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شن، به شما این امکان رو میدن که گوشی خودتون رو مطابق با سلیقه‌تون شخصی‌سازی کنید. در ادامه مقاله، به معرفی بهترین لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro پرداختیم تا ببینین تو بازار برای این گوشی چه محصولاتی پیدا میشه.

 

سه مدل بهترین آداپتور برای Poco X6 Pro

با اینکه در گوشی‌های جدید بسیاری از برندها مانند سامسونگ شاهد حذف آداپتور سر جعبه هستیم، شیائومی شارژر 67 وات پوکو ایکس 6 پرو رو از جعبه برنداشته تا خیال‌تون از بابت آداپتور اورجینال راحت باشه. با این حال مجبور نیستین حتما از این شارژر استفاده کنین و همچنان انتخاب‌های زیادی برای خرید شارژر دارین.

Poco X6 Pro با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کنه. با این حال، این گوشی می‌تونه با آداپتورهای مختلفی با توان‌های پایین‌تر (حداقل 33 وات) یا بالاتر (حداکثر 67 وات) نیز شارژ شه. در این بخش، به معرفی ۳ مدل بهترین آداپتور برای Poco X6 Pro می‌پردازیم:

شارژر 67 واتی شیائومی
شارژر 33 واتی شیائومی
شارژر 33 واتی انکر Powerpoint
در ادامه هر کدوم از این مدل‌ها رو به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

 

1. شارژر 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EH

شارژر شیائومی Turbo یه گزینه ایده‌آله برای کسایی که دنبال یه شارژر مطمئن و پرسرعت می‌گردن، مخصوصا اگه از طرفداران محصولات شیائومی باشن. این شارژر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی کاملا با توان این گوشی سازگاره و می‌تونه Poco X6 Pro رو در کمترین زمان ممکن شارژ کنه. پورت این شارژر از نوع USB A هست.

 

وزن کم 92 گرمی این شارژر حمل و نقلش رو خیلی راحت کرده و می‌تونید هرجا که می‌رید با خودتون ببریدش. بدنه‌ پلاستیکی و بادوامش هم خیالتون رو از بابت ضربه و خط و خش راحت می‌کنه. ولتاژ ورودی 220 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 20 ولت این شارژر با برق شهری ایران همخوانی داره و می‌تونید بدون هیچ مشکلی ازش استفاده کنید.

یه مزیت دیگه این شارژر اینه که یه کابل شارژ باکیفیت و بادوام هم به همراهش داره و دیگه نیازی به خرید کابل جداگانه ندارید. در کل، شارژر شیائومی MDY-12-EH یه انتخاب عالی برای کساییه که دنبال یه شارژر مطمئن، پرسرعت و باکیفیت می‌گردن.

 

2. شارژر بیسوس 65 وات مدل CCGGP

اگر دنبال یه شارژر 65 واتی خفن برای گوشی Poco X6 Pro میگردین، مدل CCGGP بیسوس رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم. این شارژر به تکنولوژی GaN3 Pro مجهزه و سه تا پورت کاربردی داره. شارژرهای گان یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های تولید باتری رو تو خودشون دارن و با وجود ابعاد کوچیک و قابل حمل‌شون توان‌های خیلی بالا دارن.

یه مزیت دیگه این شارژر اینه که یه کابل شارژ تایپ سی به تایپ سی داره که بهتون اجازه میده با بیشترین سرعت ممکن گوشی رو شارژ کنین. سه پورت این آداپتور رو دو تا پورت Type C و یه پورت USB A تشکیل میدن که دو تای اولی توان 65 وات و سومی توان 60 وات رو براتون فراهم می‌کنه.

 

3. شارژر 60 وات انکر PowerPort Atom III

مدل‌های انکر حرف ندارن! این شارژر دیواری 141 گرمی، یه خروجی Type-C و یه خروجی USB-A داره. با Type-C می‌تونی تا 45 وات و با USB-A تا 15 وات قدرت بگیری. مثلا می‌تونی همزمان هم آیفونتو شارژ کنی هم پوکو ایکس 6 پرو رو. اونم با سرعت بالا!

 این شارژر یه عالمه تکنولوژی خفن داره: GaN برای شارژ سریع و ایمن، MultiProtect برای محافظت از دستگاه‌هات، Quick Charge 2.0 و 3.0 برای شارژ سریع‌تر گوشی‌هات و یه عالمه چیز دیگه. اندازه‌ش هم خوبه و به خاطر اینکه می‌تونی باهاش دو تا دستگاه رو با هم شارژ کنی، یه گزینه عالی برای مسافرته. خلاصه که اگه دنبال یه شارژر باکیفیت و کارآمدی که دو تا خروجی داشته باشه، این مدل انکر عالیه.

 

سه مدل بهترین قاب برای گوشی Poco X6 Pro

یکم بیشتر در مورد قاب و اینکه انواعش چین صحبت کنیم. اگر به تازگی این گوشی رو خریدید یا می‌خواید بخرید، به یه کاور خوب برای محافظت ازش هم نیاز دارید. در ادامه، با انواع مختلف کاورهای پوکو X6 پرو، از جمله کاورهای تی رکس، اسکای، بادیگارد آشنا شده و نکاتی رو که برای انتخاب کاور مناسب باید به آن‌ها توجه کنید، یاد می‌گیرید. پس با ما همراه باشید تا سه مدل بهترین قاب برای گوشی Poco X6 Pro رو بهتون معرفی کنیم:

کاور تی رکس مدل BIBERCAS
کاور شفاف مدل Sky
کاور بادیگارد مدل Armor
در ادامه هر کدوم از مدل های بالا رو به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

 

1. قاب ضدضربه تی رکس مدل BIBERCAS

حوصله کاورهای ساده و ظریف رو ندارید؟ دنبال یه چیز محکم و ضد ضربه می‌گردید؟ پس کاور تی رکس BIBERCAS رو حتما ببینید! این کاور واسه گوشی پوکو X6 پرو عالیه و کلی مزیت داره. اول اینکه خیالتون راحته که از گوشیتون در برابر هر ضربه‌ای محافظت می‌کنه و با اینکه یه ذره سنگینه، ولی خوشگله و از دستتون سر نمی‌خوره.

دوم اینکه این کاور، دور تا دور دوربین و صفحه‌نمایش رو می‌پوشونه و ازشون مراقبت می‌کنه و دسترسی راحت به همه پورت‌ها و دکمه‌ها رو امکان‌پذیر می‌کنه.

سوم اینکه می‌تونید گوشیتون رو هر جوری که می‌خواید بذارید و فیلم ببینید. خلاصه که اگه دنبال یه کاور ضد ضربه و باحال برای پوکو X6 پروتون می‌گردید، BIBERCAS رو حتما تو لیستتون بذارید.

مهمترین ویژگی های کاور تی رکس BIBERCAS عبارتند از:

بسیار محکم و ضدضربه
یه مقدار سنگین
امکان دسترسی راحت به همه پورت‌ها و دکمه‌ها
انعطاف‌پذیری حالت ایستادگی گوشی حین فیلم دیدن
ضد ضربه

 

2. قاب شفاف مدل Sky

اگر به دنبال کاوری هستید که زیبایی گوشی Poco X6 Pro شما رو پنهان نکنه، کاوری شفاف با نام Sky، انتخاب مناسبی برای شماست. این کاور از جنس پلی کربنات شفاف ساخته شده و ظاهری ظریف و زیبا به گوشی شما می‌دهد.

با وجود ظرافت، این کاور تا حدی می‌تواند از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی محافظت کند. ضخامت 0.6 میلی‌متری لبه‌ها اطراف لنز دوربین، از آن به خوبی مراقبت می‌کند. همچنین لبه‌ی جلویی کاور 1 میلی‌متر از سطح صفحه‌نمایش بالاتر است و از آن در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند.

 

یکی از نگرانی‌های رایج در مورد کاورهای شفاف، زرد شدن آنها در مرور زمان است. اما شرکت بادیگارد گارانتی کرده که کاور Sky این مشکل را ندارد و شفافیت خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. همچنین نصب و جداسازی این کاور به دلیل انعطاف‌پذیری آن بسیار آسان است.

کاور بادیگارد مدل Sky انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال کاوری شفاف، ظریف و در عین حال محافظ برای Poco X6 Pro خود هستند. این کاور با قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا و محافظت خوب از گوشی، ارزش خرید بالایی دارد.

مهمترین ویژگی های کاور شفاف مدل Sky عبارتند از:

بسیار شفاف و نازک
عدم تغییر رنگ حین استفاده طولانی‌مدت
نصب و جداسازی آسان
کیفیت ساخت بالا
محافظ در برابر خط و خش

 

3. کاور بادیگارد مدل Armor

کاور بادیگارد Armor یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کاورها برای گوشی Poco X6 Pro هست. این کاور با طراحی منحصر به فرد و جذابش، نظر خیلی‌ها رو جلب کرده و توی دیجی‌کالا هم رضایت بالایی ازش کسب کرده.

جنس این کاور از پلی‌کربنات نرم و لطیفه که به خوبی از گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کنه. لبه‌های برجسته‌ کاور، صفحه نمایش و لنز دوربین رو هم از آسیب حفظ می‌کنه. به خاطر بدنه‌ نرم و انعطاف‌پذیرش، خیلی راحت می‌تونید کاور رو روی گوشی نصب یا ازش جدا کنید.

این کاور تمام دکمه‌های گوشی رو می‌پوشونه و ازشون در برابر خط و خش و نفوذ گرد و غبار محافظت می‌کنه. میتونید از بین رنگ‌های مختلف، کاوری که به سلیقه‌تون هست رو انتخاب کنید. قابلیت شستشو با آب داره و می‌تونید به راحتی اون رو تمیز کنید. ضخامت و حجم گوشی رو خیلی زیاد نمی‌کنه و توی دستتون هم به راحتی می‌شینه.

محل قرارگیری شیارهای مربوط به سوکت شارژر و بقیه پورت‌ها دقیقاً با جایگاهشون روی گوشی مطابقت داره و برای استفاده از اون‌ها هیچ مشکلی نخواهید داشت. لبه‌های باریکی داره و از نمای جلو، ظاهر گوشی رو خیلی تغییر نمیده. در کل، کاور بادیگارد Armor یه انتخاب عالی برای کساییه که به دنبال یه کاور محافظ، شیک و خوش‌دست برای گوشی Poco X6 Pro خودشون هستن.

مهمترین ویژگی های کاور بادیگارد Armor عبارتند از:

طراحی منحصر به فرد
جنس نرم و لطیف
شیک و خوش دست
محافظت بالا در برابر خط و خش یا گرد و غبار
دارای رنگ‌های بسیار متنوع

 

بهترین گلس برای گوشی Poco X6 Pro

انتخاب گلس مناسب برای گوشی Poco X6 Pro می‌تونه چالش‌برانگیز باشه، چرا که تنوع قیمتی و کیفیتی زیادی تو بازار وجود داره و هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن. برای انتخاب بهترین گلس، باید به چند فاکتور مهم توجه کرد. به صورت کلی، توی بازار، گلس‌ها انواع بسیار زیادی دارن ولی شناخته‌شده ترین‌هاشون موارد زیر هستن: 

گلس‌های شیشه‌ای: مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارن و وضوح تصویر رو به طور کامل حفظ می‌کنند.
گلس‌های TPU: انعطاف‌پذیرتر هستن و نصب و جداسازیشون آسون‌تر هست. معمولا هم قیمت پایین‌تری دارن.
گلس‌های نانو: بسیار نازک و سبک هستن و وضوح تصویر رو هم به طور کامل حفظ می‌کنن.
گلس‌های مات: اگه از بازتاب نور و اثر انگشت روی صفحه نمایش متنفرید و حریم خصوصی براتون مهمه، گلس مات می‌تونه انتخاب خوبی باشه.
پرایوسی: گلس پرایوسی به جز محافظت از صفحه نمایش گوشی، یه مزیت دیگه هم داره: حریم خصوصی شما رو حفظ می‌کنه.
هرچی ضخامت گلس بیشتر باشه، محافظت بیشتری در برابر ضربه داره، اما ممکنه وضوح تصویر رو کمی کاهش بده و تو دست هم کمی زمخت بودنش حس بشه. بعضی گلس‌ها تموم صفحه‌نمایش گوشی رو به طور کامل پوشش میدن، در حالی که بقیه گلس‌ها فقط بخش مرکزی صفحه‌نمایش رو پوشش میدن. در کل باید بگیم که گلس‌های باکیفیت باید ضد حباب و ضد اثر انگشت باشن.

 

سه مدل بهترین پاوربانک برای گوشی Poco X6 Pro

ظرفیت پاوربانک بر حسب میلی‌آمپر ساعت (mAh) سنجیده میشه و نشون‌دهنده‌ میزان قدرتی هست که می‌تونه ذخیره کنه. هرچی ظرفیت پاوربانک بیشتر باشه، می‌تونه دفعات بیشتری گوشی شما رو شارژ کنه، البته این قضیه کاملا با ظرفیت باتری گوشی شما در ارتباطه. پاوربانک‌هایی که استانداردهای فست شارژ یا پورت‌های خاص دارن می‌تونن استفاده شما از این شارژرهای همراه رو جذاب‌تر کنن. در ادامه مقاله سه مدل بهترین پاوربانک برای گوشی Poco X6 Pro رو بهتون معرفی کردیم:

پاوربانک 10000 شیائومی PB100LZM
پاوربانک 20000 لیتو LP-51
پاوربانک 13000 مدل XO PB70
در تیترهای زیر هر مدل رو به طور مفصل بررسی کردیم.

 

1. پاوربانک شیائومی مدل PB100LZM

این پاور بانک 10000mAh شیائومی (Xiaomi) یه شارژر همراه باحاله که با یه کابل 25 سانتی‌متری بهتون فروخته میشه. این پاور بانک دو تا خروجی USB داره و از چندتا تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنه. فرقی نمی‌کنه بیرون از خونه باشین، سر کار باشین یا مسافرت، این پاوربانک همیشه به دادتون می‌رسه.

این شارژر همراه با سیستم شارژ هوشمندش می‌تونه همزمان دو تا دستگاه رو شارژ کنه. به علاوه، خودش هم به‌طور خودکار بهترین جریان برق رو برای هر دستگاه انتخاب می‌کنه. اندازه‌ این پاوربانک هم 150 در 73 میلی‌متره که یعنی هم سبک و هم قابل‌حمله. می‌تونین باهاش گوشي، دوربین، تبلت و هرچیزی که فکرش رو می‌‌کنین رو تو طول روز شارژ کنید.

 پاور بانک شیائومی Redmi مدل PB100LZM یه سیستم محافظ داره که خیالتون رو از بابت مشکلات برق مثل نوسانات برق، اتصال کوتاه، داغ شدن دستگاه، شارژ بیش‌ازحد و اینجور چیزا راحت می‌کنه. دو تا خروجی USB و دوتا ورودی هم داره که یکی Type-C هست و یکی MicroUSB. این پاوربانک با داشتن دو تا ورودی، راحت با هر کابلی شارژ میشه و با خیلی از گوشی‌های هوشمند و بقیه دستگاه‌های باحال هم‌خوانی داره. در کل، این پاوربانک می‌تونه چندین بار گوشیتون رو شارژ کنه و یه انتخاب عالی برای استفاده‌ روزمره باشه.

 

2. پاوربانک 20000 لیتو مدل LP-51

این غول 20000 میلی‌آمپر ساعتی، یه منبع انرژی قابل اعتماده که می‌تونه همه جا همراهت باشه و به دادت برسه. یه طراحی شیک و خوش‌تیپ داره که هر چشمی رو مجذوب خودش می‌کنه. اندازش هم جوری هست که به راحتی می‌تونی توی جیبت بذاریش و با خودت ببریش. با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت، می‌تونی چند بار گوشیت رو شارژ کنی و خیالت از بابت شارژش راحت باشه. پس دیگه نیازی نیست نگران تموم شدن شارژ گوشیت تو مسافرت یا مواقعی که به برق دسترسی نداری، باشی.

دو تا پورت USB داره که می‌تونی باهاشون همزمان دو تا گوشی رو شارژ کنی. یه پورت Type-C هم داره که می‌تونی باهاش گوشی‌های جدید و لپ‌تاپ رو هم شارژ کنی. یه پورت MicroUSB هم داره که می‌تونی ازش برای شارژ خود پاوربانک استفاده کنی. از تکنولوژی USB Power Delivery پشتیبانی می‌کنه که باعث می‌شه گوشیت خیلی سریع‌تر شارژ بشه.

شدت جریان خروجی و ورودی این دستگاه تا 3 آمپر هست که باعث می‌شه شارژ شدن سریع‌تر انجام بشه. توان خروجی این پاوربانک 22.5 وات هست که برای شارژ سریع گوشی و لپ‌تاپ ایده‌آله. یه سری سیستم‌های امنیتی هم داره که از پاوربانک و گوشیت در برابر خطرات احتمالی مثل نوسانات برق و اتصال کوتاه محافظت می‌کنه.

 

3. پاوربانک 13000 میلی‌آمپر ساعت مدل XO PB70

دنبال یه پاوربانک با ظرفیت بالا و کارآمد هستی ولی با قیمت نسبتا ارزون؟ مدل PB70 با ظرفیت 13000 میلی‌آمپر ساعت، یه انتخاب ایده‌آله! این پاوربانک نه تنها برای شارژ گوشی‌های هوشمند، بلکه برای تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمندی که دارید هم می‌تونه استفاده بشه. با یه بار شارژ کامل این پاوربانک، می‌تونی چندین بار گوشی یا تبلتت رو شارژ کنی.

 این پاوربانک خیلی سبکه و می‌تونی به راحتی هرجا که میخوای با خودت ببریش. میزان شارژ باقی‌مونده پاوربانک رو هم می‌تونی از طریق نمایشگر LED ببین. این پاوربانک با توجه به امکاناتی که داره، قیمت خیلی مناسبی داره. اگر به دنبال یه پاوربانک باکیفیت و کارآمد هستی که بتونه نیازهای روزمره‌ات رو برآورده کنه، مدل PB70 رو بهت پیشنهاد می‌کنیم.

 

سایر لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro

از بقیه لوازم جانبی گوشی Poco X6 Pro نباید غافل شد. به عنوان مثال انتخاب هندزفری برای این گوشی بسیار ساده هستش. Sennheiser Momentum True Wireless 3 یه نمونه عالی از هندزفری‌های بی‌سیم با صدای عالی، حذف نویز خوب و عمر باتری طولانی هستن. 

با اینکه گوشی‌های شیائومی معمولا دارای حافظه داخلی زیادی هستن اما گاهی اوقات نیاز به کارت حافظه خارجی، به شدت حس میشه. این گوشی دارای یک اسلات کارت حافظه microSD هست که میتونید ازش برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی خود استفاده کنید. ظرفیت کارت حافظه microSDای که Poco X6 Pro پشتیبانی می‌کنه تا 1 ترابایت هستش.

در مورد ساعت‌های هوشمند باید بگیم که بسیاری از ساعت‌های هوشمند با گوشی Poco X6 Pro سازگار هستند. برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند عبارتند از: Amazfit Bip و Mi Watch Lite. 

 

جمع‌بندی

یادتون باشه که توی دنیای لوازم جانبی، مارک‌های تقلبی و فیک هم کم نیستن. به همین خاطر موقع خرید حسابی حواستون رو جمع کنید و فقط از فروشگاه‌های معتبر و مجاز خرید کنید. به بسته‌بندی و علامت‌گذاری‌ها دقت کنید، قیمت‌ها رو بررسی کنید و قبل از خرید، حتما نظرات و بررسی‌های آنلاین رو بخونید. شیائومی یه عالمه لوازم جانبی باکیفیت و اصل برای گوشی‌های خودش ارائه میده که با انتخاب این لوازم، می‌تونید از حداکثر کارایی و محافظت از گوشی Poco X6 Pro خودتون لذت ببرید.

یه نکته مهم دیگه اینکه تنوع لوازم جانبی شیائومی خیلی زیاده؛ پس قبل از خرید حتما نیازها و سلیقتون رو در نظر بگیرید و بعد به دنبال خرید بهترین گزینه‌ها باشید. امیدواریم این مقاله براتون مفید بوده باشه و بتونید با خیال راحت، بهترین لوازم جانبی رو برای گوشی Poco X6 Pro خودتون انتخاب کنید.

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش